?

Log in

No account? Create an account
xx.kiss.my.kitten.xx

> recent entries
> calendar
> friends
> profile
> previous 20 entries

Monday, December 22nd, 2008
6:22 pm




(9kitten kissis | kiss my kitten)

Friday, December 12th, 2008
11:27 am - xx ... Cutie Photos ... xx




current mood: bouncy

(6kitten kissis | kiss my kitten)

Monday, September 29th, 2008
3:36 pm - More photos!!!


I super like this shot! I think my make up looks hot!

Hehehe, I was so drunk that night! hehehehe x

(7kitten kissis | kiss my kitten)

Saturday, September 20th, 2008
3:35 pm - I love my new top!!!


hehehe, its been so long since i updated. This is my newest and most favourite top. I adore it. I don't know who that guy is though! haha! x x x

(3kitten kissis | kiss my kitten)

Friday, July 4th, 2008
1:08 pm - me n cat


heheh.. da party gals!!! we had soo much fun when she was here!! cant wait for her to come back! wahoooo!

xxxx

current mood: hyper

(5kitten kissis | kiss my kitten)

Tuesday, June 10th, 2008
12:33 pm
Dear journale..

Well time for another proper update! Its not often (usually drunk photos of me and peta) i update but you are all lucky and i will tell you some of my adventures!

Hehe.. i went to tha Absolut Rasberri party last week and got annihalated... fuck me i was drunk.. i dont remember hardly anything.. but listening back to my tape last night made me laugh soooo much!! I start off all professional and get more and more squeaky and slurry and excited and noisy as the night goes on.. the funniest bit is >>> CUT COPY are some cool band that are quite popular over here! hahaha...

Cat is the magazine I write for (ie. Cat = me) i am supposed to chat to everyone who is at these parties and get their names, what they do etc for the magazine.. unfortunately i only got about 10 names in total and one of them was this..

CAT: Whats your name baby? (quite slurry and over excitable)
Mitchell: Mitchell
CAT: What do you do Mitchell?
Mitchell: I play drums in Cut Copy
CAT: In what??
Mitchell: Cut Copy
CAT: Do you?? Are Cut Copy any good??
Mitchell: Terrible. Does that record headshakes? (points to Dictaphone)


hehehe.. i dont remember that at all!! thats why i found it super amusing! anyway.. straight after that i say *ashley (my photographer) is trying to get me stop drinking... fuck offfff!!* and then ashley comes on tape going *no more alcohol for youuu... * and i slur *thats so NEVER gonna happen* hehehe... i was such a nightmare!! was sooooo pissed.

ermmmMmmM.. whattt else is new.. this weekend is gonna be manic! i have been listening to ferry corsten all morning non stop and i am going to see him tonight at HOME !!! god, i am so excited, i just cant wait..!! and i might just have a little happiness (oi oi) to make the night more perky! WAHOO! so we'll see how it goes.. hehe... god, im soo excited.im really hoping a couple of friends will be coming too but it depends on visa stuff for them. i dont have a flippin visa but i have to sort that out. I have been redoing my cv today and so i have to make it triple posh and send it off.. i might ask my editor to have a look over it too and give me some advice.. anything basically that can help me. im getting mega worried about trying to get another visa. but fuck it.. whats his name is here errr FERRY CORSTEN and thats all that matters. god i am excited. i dont think i can wait! its gonna be sooo good!

then chris carter tomorrow night! YIPIPIPIPIEEEEE!! god, thats gonna be excellent too! then tha sounds afterparty! yahooo!! what a lovely weekend.. got a bit of writing to do and have to go to the hair expo too so i will be a busy bee!

my friends arriving in sydney on sunday! im soo excited! gonna catch up wit her next week.. its gonna be sooo manic seeing her in oz! i cant wait! hurrah!

Right im off.

FERRY CORSTEN!!!!

current mood: excited

(6kitten kissis | kiss my kitten)

Sunday, June 8th, 2008
4:02 pm




me and peta rockin' tha look! hehe!! how hot does peta look? yeah yeah!

wicked weekend! :D

this weekend - FERRY CORSTEN, CHRIS CARTER, ALI B.. god damn its gonna ROCK!

XxX

current mood: excited

(6kitten kissis | kiss my kitten)

Sunday, June 1st, 2008
1:59 pm - ma burfdy!
Yipeee its ma burfday! I have had a supercool day so far and so I am happy to be 23!!

Ma flatmate Peta woke me up this morning with a birthday cake with candles (so sweet! It was 6.30am so it was still dark outside) and a cool pres and strawberry juice (mmm I LOVE strawberries.. we drank strawberry champagne on Monday night mMMmmmMMmm)!! It was sooo sweet of her.. she got me cool book – “And then he died with a falafel in his hand” it’s a wicked book of stories about share houses in Australia.. its soo funny (I read a couple of pages already) and just reminds me of London (sharing houses with many crazy peeps.. like james the alcoholic that was always pissed and shouting at me but used to think we were really similar which we blatantly weren’t as I am nice and he was complete loon and that steven crazy weird belgian boy who got jealous and called me a slut if I ever kissed anyone even though I never spoke to him!?? Weird weird weird!!)

I might drop in on the vintage shop on the way home as I might see if theres any bargains I could buy myself as a pres!! I really want a vintage bag and the other day I said I would sell my soul for a 1920’s fringed bag.. hmm.. I wonder if there is one there.. they are quite expensiva though.. maybe I will be restrained.


I got loads of CD’s on Monday from Cream magazine (im writing reviews) – I got some ace ones! Theres a wicked gal called M.I.A – its wickeda.. like mash up grime… super hot and mega trendy.. woohoo! You would LOVE her – she so wicked! Got into music cause peaches gave her a 505 someting or other (some music equipment) its soo wicked! So been listening to that and also the Black Eyed Peas new album which is ace a mondo.. hmm.. loads more too.. I got about 10 cd’s… the new Nine Inch Nails which is disappointing and incredibly similar to their last album – The Fragile and Juliet who I have their single on vinyl but their album sounds like Garbage (the band not the trash!) anyway.. its not so good. The gorrillaz are crap, I wish I didn’t have to review them. Anyway, its ace to be writing for a new magazine!

I’m goin for sushi and cocktail lata! Yummy yummy! Sushi is le best!

Wellllllll not much other goss.. tomorrow im offskis to an Absolut party! Yippee! I hope there will be load of free Absolut (new rasberi flava) and good music. I have no idea where it is or anything though so I better find out and hopefully my editor will come too.. I usually get completely trashed at these things so that’s lots of fun!

Then the weekend HURRRRRRRAAAAHHHHHHH. Today feels like a Friday cause I am off to meet my friend Maia for lunch at a thai restaurant and we usually meet for dinner on Fridays.. mmm… I keep thinking yippee it’s the weekend but it just blatantly isn’t yet.. although its almost cause am gonna be going out the next three nights.

Ok well I better get back to errrr work! Haha not really, just write more emails and I still have a few reviews to write!

current mood: happy

(7kitten kissis | kiss my kitten)

Friday, May 16th, 2008
6:50 pm




yay! going out dancing is the most fun! xx

(6kitten kissis | kiss my kitten)

Sunday, May 11th, 2008
12:26 pm
dear journale..

ok time for a proper entry - not just photos of me getting pissed! hee hee!

GOD looking for work is soooo boring and stressful.. i def cant afford my rent after monday so that means i will have to get money out of my english account again and i owe my parents so much already!!!

I went for interview this morning at an agency so hopefully that will be okies and will have something by monday. every day i ring up and they get cross with me and say *we'll ring you* but its complete bullshit cause they never ring you ever (i have joined these agencies squillions and they have never called me). anyway. i just gotta keep bugging them till they give me work! i hate being unemployed!

I also had interview his morning for a job where they would sponsor me if i got it.. but it was pretty procedure driven and for a robot and i said i wanted to be a journalist and i had to pursue that rather than dedicate myself to 4 years of that kinda work.. it was like marketing/advertising but not creative at all and i just wanna be a journalista!!! she was mice though and said dont give up your dreams.

hmm so thats all zz boring.

went to counsellor last night.. think that its going well and she said that i was doing super good cause was really opening up and working on all the advice she was giving me and reaching some of my own conclusions! yeah! so thats really positiva.. she said that she had to give me credit for really trying to help myself. so thats wicked... we started talking about some of the issues i have with control and eating and stuffs and realised that from when i was like 5 ive had it instilled in me from my mum that eating = shame, guilt and dissaproval... like i didnt deserve to eat. theres still a bit of condusing feelings about all that. so thats why i go bit crazy sometimes and dont like eating in front of people or other people knowing what im cooking or eating or any of that.. anyway. it all makes sense. got a bit upset about that bit cause never really faced it all but it feels good to start looking at it.

also talked about people treating me badly as people have seemed to do in past. and she said that when you accept that kinda behaviour - you are sending youself the message you deserve that kinda behaviour.. we talked a bit about asserting myself and that if someone treats you bad, you have to have to power to say no.. and then your self worth starts growing a little bit. its true and theres soo many things i am happy about but still have always had this underlying horrid feeling and stress about always being alone...

she said that i associated asserting myself and demanding certain things with people leaving me.. but she also said that if everyone who demanded good things from other people got abandoned - there would be a lot more lonely people in the world... its all a bit muddled in my brain still but i can see that its all good processes..

talked a lot about control too and not letting people see that you have a weakness or that they hurt you.. always tried to maintain that no one could hurt me etc and got to try and not be super gal robot. which comes from my parents too.. like - never wanted them to know how much they upset me sometimes or made me feel horrid about myself. which they did.

it was a bit sad cause we were talking about something or other.. and she asked me who made me feel bad about myself in my early years (like age 10) and i said that my relationship with my mum made me feel bad cause she would constantly criticise me. and then she said who in your family made you feel good about yourself. and there was no one. cause there wasnt. thats a bit sad. like when i was older and at my sisters wedding when i had to be bridesmaid and did everything to try and make my mum approve of me or make her happy and i asked her what she thought i looked like.. thinking she would say *you look lovely* and she turned around and said i looked stupid and terrible. im so bitter about some of that stuff. i got quite upset about all that too.

ANYWAY. god what a depressing update! eRmmMmm.. what good has been happening here in oz! its kinda boring cause not working at mo. last week was loads of fun cause had a couple of events to cover for the magazine but its quiet this wek cause of fashion week last week.. i went to the gym last night which was good and should go today but im bit sleepy! haha! oh dear.. saw the hot chinese personal trainer i like and asked him if he wanted to come to a dance class which would be super fun! hee hee.. anyway. i'll prob see him again round the gym.. we always used to chit chat about dancing and i saw him and he was telling me about a class he went to last week. anyways. that would be coolio...

i rang lex last night. was cool to chat to him cause was both sober and could have nice meow. is so hard to keep up with everyone and lex never checks his emails! Friendly is playing here on fri so we're off to see him..

i think we might get drunk tonight as i am unemployed and peta has the day off. so might as well! hee hee! no where good to go out on a wed though. zzzZZZzzz.. the only busy places are full of rank travellers who just wanna shag you. ICK. i hate it!

hee hee met some actor last week and was asking his name for the magazine and he said *bluh bluh* whatever it was.. and he kept trying to walk away and i was like *and what do you do?* and he looked at me like i was a piece of shit and kinda laughed.. and i was like *errrr.. your job* and his gal said *hes an actor*.. i was like *ego central* but it turns out he used to play Harry on Neighbours, is on Days of Our Lives now and is quite famous!!! hee hee! oh well. serves his ego right! get over yourself loser! so i wrote that in my piece whoopyyyysss! (not that harsh but..!)

i might go to the cinema now and try and sneeeakkk in to see a few movies! haha! ive always wanted to do that.. go to one film, then go to another then another! hee hee! but i dunno if i will cause of money. i could get up early tomo and see about 3 or 4 in one day.. that would be funny! i'm gonna check the times.

ADIOS XX

(kiss my kitten)

Monday, May 5th, 2008
5:01 pm




hee hee... me with the designer from Nookie at their Sydney Fashion Week afterparty! indulging in FAR TOO MANY cocktails! hee hee!

CIAO! xx

current mood: hungry

(2kitten kissis | kiss my kitten)

Saturday, May 3rd, 2008
12:51 pm - SCRATCH PERVERTS!


haha i look a bit dodgy but this is me wit the scratch perverts! they KICK ASS.

current mood: happy

(3kitten kissis | kiss my kitten)

Monday, April 28th, 2008
11:23 am - ...me with Jimmy B...


me and the Heineken DJ winner! hee hee.

it was such a kick ass night!

xx

this is so true of yesterday!

Gemini

Today, you're not just having a good time. You're have a really good time! And you don't just like them. You really like them! And you aren't just good looking -- you're really hot!

>>IN OTHER NEWS.. this is what i have to work on this week.

If you think you can or you think you can't . . . you’re right! — Unknown

current mood: hungry

(6kitten kissis | kiss my kitten)

Sunday, April 27th, 2008
9:37 am - ...god... im in love with both of these men...


ESPECIALLY ERICK MORILLO. man hes hot hot hot.

current mood: flirty

(3kitten kissis | kiss my kitten)

Saturday, April 26th, 2008
10:59 am - weekend fun!


Me and ma flatmate havin' too much fun at 360 this weekend! hurrah! xx

current mood: excited

(4kitten kissis | kiss my kitten)

Monday, April 21st, 2008
1:28 pm - drunken dancing


not sure if i like this picture or not!! haha.. think my eyebrows look as if they might take over my face..

im going to a bar launch tonight. YIPPEEE! they always rock cause there is always soo much free alcohol! i cant wait! hurrah!

ADIOS xx

current mood: excited

(11kitten kissis | kiss my kitten)

Sunday, April 20th, 2008
9:49 am
dear journale..

well, its been a while.

I went to my first counselling session last night.. it went really really well. its so good to get some things out and I just didnt realise how i felt about some issues.

i didnt realise how angry I am still about some things...

also, we started making links between some experiences i think.. i was there for about an hour and a half. chatting about family mainly.. to get an overview of how i feel about everything. it was good. she gave me lots encouragement through questions.. and i was able to talk about lots of things.

its weird how you zone out when you are talking. i would begin speaking and then its like you are walking through dreams... and i couldnt remember even the question that she had asked..

and she noticed how much i close up physically when i talk about things that hurt me. i never realised how noticeable it is when i discuss things i find uncomfortable...

im looking forward to continuing the counselling. i hope that there is more they can do for me. its just good to *think* about certain things. even though - i think all the time.

i think i find it hard to feel because there is no solid basis for it. even when i am incredibly distressed, i question my feelings...

I keep saying the wrong things to my flatmate. i dont mean to.. sometimes its a mis-understanding and im confused as to what she is speaking about, sometimes im just really negative and its unfair. i feel really bad cause i want to be good to my friends and make them feel good.

at the minute, im just being a complete idiot. even though i dont mean to be.

I'm also having some trouble sleeping... i keep waking up in the middle of the night thinking i can hear people in the house. its my flatmate - but it makes me wake up cause i think its might be someone dangerous.

threatened not claustrophobic.

ciao x

current mood: cold

(kiss my kitten)

Tuesday, April 15th, 2008
2:45 pm - god im bored
TELL ME ABOUT YOURSELF - The Survey
Name:Miss Kitten
Birthday:1/06/1982
Birthplace:England
Current Location:Australia
Eye Color:Hazel
Hair Color:black/blonde
Height:small
Right Handed or Left Handed:riiiiiight
Your Heritage:english/czech/welsh/irish
The Shoes You Wore Today:pumpsss almost sexay shoes but too hungover
Your Weakness:shoes/boys/cocktails/magazines/chimping
Your Fears:loneliness/death
Your Perfect Pizza:from sting ray cafe in shoreditch, london or from Marco Polo in Naples, Italy... YUM
Goal You Would Like To Achieve This Year:really kick start my journalism career/meet nice meow/stay in australia
Your Most Overused Phrase On an instant messenger:" " cause dont use it!
Thoughts First Waking Up:argh am i late ?
Your Best Physical Feature:eyes fo' sure.. they get me a lotta places i wanna be ;D
Your Bedtime:is always later than it should be!!
Your Most Missed Memory:friends, lovers and family.
Pepsi or Coke:pepsi
MacDonalds or Burger King:ack.. both incredibly bad for you.. but HUNGRY JACKS (oz!)
Single or Group Dates:single of course
Lipton Ice Tea or Nestea:
Chocolate or Vanilla:vanilla scent.. chocolate to eat
Cappuccino or Coffee:cappucino
Do you Smoke:nah
Do you Swear:yeh
Do you Sing:nah
Do you Shower Daily:yeh
Have you Been in Love:yeh :(
Do you want to go to College:done deal
Do you want to get Married:yeah
Do you belive in yourself:HELL YES
Do you get Motion Sickness:yeh
Do you think you are Attractive:hell YES!
Are you a Health Freak:yeah
Do you get along with your Parents:yeppers
Do you like Thunderstorms:love them.
Do you play an Instrument:yes, i play the fool ;D
In the past month have you Drank Alcohol:i might die from it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In the past month have you Smoked:nah
In the past month have you been on Drugs:yeh
In the past month have you gone on a Date:yes lots! :D
In the past month have you gone to a Mall:of course
In the past month have you eaten a box of Oreos:no no but i had peanut ones mmm
In the past month have you eaten Sushi:yes yes my favourite
In the past month have you been on Stage:methinks so
In the past month have you been Dumped:nah
In the past month have you gone Skinny Dipping:hell no!!!!
In the past month have you Stolen Anything:yeh
Ever been Drunk:god yes
Ever been called a Tease:too often
Ever been Beaten up:nah
Ever Shoplifted:yeh
How do you want to Die:i dont
What do you want to be when you Grow Up:HAPPY
What country would you most like to Visit:south americaaaaaa (and back to japan and cuba!)
In a Boy/Girl..
Favourite Eye Color:
Favourite Hair Color:
Short or Long Hair:
Height:
Weight:
Best Clothing Style:
Number of Drugs I have taken:too many
Number of CDs I own:a zillion
Number of Piercings:13 in the past
Number of Tattoos:just one of muh foot
Number of things in my Past I Regret:i dont regret the things i did but those i did not do

CREATE YOUR OWN! - or - GET PAID TO TAKE SURVEYS!


current mood: bored

(kiss my kitten)

9:01 am
did anyone ever die of a hangover?

its all seeming too possible...

xx xx xx

current mood: TEQUILA

(5kitten kissis | kiss my kitten)

Monday, April 14th, 2008
12:50 pm
well - I have even more good news!! i am so excited!!!

I wrote a piece on a new street press magazine called precinct last night at work/after work..(ive attatched it so you can have a squiz and see how i write!) Its basically made by a company i used to work for called DAVID JONES who are a department store!! so they have made this "street press" magazine but it only features their products, advertises their products.. all the editorial (or should i say ADVERtorial) features David Jones! oh my goodness. its brainwashing. but completely covert.. like sneaky!! i only knew cause had read about it somewhere. godness me, its so sneaky. what a clever marketing tactic though.. so i wrote about 450 words on it last night and sent it off to loads magazines this morning.. ive been sending squillions of ideas off and trying to get some in print..

SO! i get an email back from a magazine called FRANKIE (www.frankie.com.au).. which is super duper kick ass cool.. and they said they like my ideas, but some of them arent v frankie.. but...!! they have a feature coming up on a page called “who was she” and it’ll profile cool old school starts like katherine hepburn and marilyn monroe. Quirky editorial on a past infamous star – who they were, habits they had, what they were renowned for, whether they have any kids (and who they are now), secrets etc etc.. and am i interested in writing it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i was like *OH MY GOD! I LOVE KATHERINE HEPBURN!!!!* so i replied and said i would LOVE to do the article and so thats that! the deadline may 2nd so i just gotta get researching! its all so triple exciting cause it is gonna be GREAT to start writing for Frankie!!

I also got a reply from YEN magazine (www.yenmag.net) who i am desperate to work for! i LOVE the magazine.. and James - another guy i met at the exhibition said keep sending in ideas and they are having an editorial meeting tomo and will take all my ideas to that and see if they want to use any of them.. but keep eyes out for quirky little thing around sydney to write about for the front pages of the magazine.. so i emailed back and said def will and thanks for his time etc and im just gonna brainstorm crazy over the next few weeks and send him loads and loads of ideas.. is good cause hes met me and i told him how much i wanna work for yen and is so good to have a face to put to the name.. is just really good to get the ball rolling and let him know that i still wanna work for him super loads. if they dont like these ideas. i got a million more.

ANYWAY>> so thats all FANTASTICA!!!!!!!!!!!!! and i just sent off the copy of the precinct article to my current editor sonia and she emailed back saying that the mega-boss asked her to write something on it!!! so thats cool and she said she'll try and fit it in somewhere and shes forwarded it on to him. so thats really cool TOO! yip yip yippppeeee!!

I have to chase up the DJ this afternoon and see when i can meet his manager and hope everything is going coolio with him.

so tonight is the exhibition and a party for something or other, my editor is gonna be at both too so that should be nice.. gotta be professional whizz kid girl... must get names properly and make sure match them correctly to the photos. working with new photographer so that should be interesting.

OK. i better go! too much excitement and no work!!

CIAO x

current mood: excited

(4kitten kissis | kiss my kitten)

> previous 20 entries
> top of page
LiveJournal.com